Άγριες μέλισσες εξελίξεις: η Βιολέτα παίρνει εκδίκηση!

Άγριες μέλισσες εξελίξεις: η Βιολέτα παίρνει εκδίκηση!Άγριες μέλισσες εξελίξεις: η Βιολέτα παίρνει εκδίκηση!
Η Βιολέτα δεν έχει πια να χάσει κάτι…

Από τον πρώτο κύκλο της σειράς η Βιολέτα μάς έδειξε πόσο δυναμική είναι. Μια γυναίκα που, παρά τα όσα σκληρά της συνέβησαν, δεν το έβαλε ποτέ κάτω. Της φέρθηκε άσχημα ο άντρας της. Έπειτα ο Κωνσταντής της εξέθεσε μπροστά σε όλο το χωριό, που αρχικά της γύρισε την πλάτη… Εκείνη όμως πάλεψε και έφτιαξε τη δική της οικογένεια με τον Μιλτιάδη, τον Ευτύχη και τους φίλους τους. Τώρα επέστρεψε στο Διαφάνι αποφασισμένη να πάρει την εκδίκησή της… Νέα εποχή για το Διαφάνι, νέα εποχή και για τη Βιολέτα. Η Θεοφανία Παπαθωμά μμίλησε στο περιοδικό Τηλέραμα για την επιστροφή και το σχέδιο της ηρωίδας που υποδύεται στις «Άγριες μέλισσες» να αποδοθεί δικαιοσύνη για τη δολοφονία του Μιλτιάδη. Η Βιολέτα δεν έχει πια να χάσει τίποτα και θα τα παίξει όλα για όλα.

Τι αγαπάτε σε αυτή τη γυναίκα;

«Η Βιολέτα είναι μια πολύ δυναμική γυναίκα, αισιόδοξη, με δίψα για ζωή. Είναι αποφασισμένη να τα βάλει με όλες τις δυσκολίες που βρίσκονται μπροστά της. Δεν τα παρατάει ποτέ και κυνηγάει την ευτυχία. Προσπαθεί να κάνει μια οικογένεια, γιατί δεν μπόρεσε ποτέ να ζήσει ήρεμα και ευτυχισμένη. Μου αρέσει που είναι δυναμική, που είναι δίκαιη, που λέει τα πράγματα με το όνομά τους, που είναι ηθική. Μου αρέσει η δίψα της για τη ζωή, η αισιοδοξία και το θάρρος της. Είναι αξιοθαύμαστο το πώς οι δυσκολίες δεν την πτοούν».

Η Βιολέτα επέστρεψε σε ένα εντελώς αλλαγμένο και διχασμένο Διαφάνι. Είναι μια γυναίκα πονεμένη, μια γυναίκα θυμωμένη… Θα τη δούμε να αλλάζει και να θέλει να πάρει εκδίκηση από αυτούς που της στέρησαν τον άντρα της

«Η Βιολέτα έχει υποφέρει πολλά. Το τελευταίο πλήγμα ήταν πολύ μεγάλο. Λογικό είναι να είναι θυμωμένη και πληγωμένη, μια και έχασε τον άντρα που αγαπούσε. . Λογική είναι και η έχθρα της απέναντι στους ανθρώπους που της στέρησαν την ευτυχία. Δεν ξέρω αν θέλει να πάρει εκδίκηση, αυτό θα το μάθουμε στην πορεία, αλλά σίγουρα το κλίμα δεν Της είναι ευχάριστο, ούτε και οι άνθρωποι που το πλαισιώνουν».

Διαβάστε Επίσης  Η Γη Της Ελιάς: Ο Ισίδωρος Πιέζει Την Αθηνά Να Πουλήσει Το Μερίδιό Της

Το ότι προσεγγίζει τον Ακύλα με σκοπό να τον κάνει να πληρώσει για αυτό που έκανε ο αδελφός του στον Μιλτιάδη πόσο ριψοκίνδυνο είναι;

«Το να πλησιάζεις έναν επικίνδυνο άνθρωπο, έναν στυγνό εγκληματία, όπως είναι ο Μεγαρίτης, σίγουρα δεν είναι και το πιο ασφαλές πράγμα. Η Βιολέτα όμως σε αυτή τη φάση δεν έχει να χάσει κάτι. Αυτό που την ενδιαφέρει περισσότερο είναι η αποκατάσταση των πραγμάτων, η τιμή της, και να αποδοθεί το δίκαιο».

Θα δούμε τη Βιολέτα να έρχεται ανοιχτά σε σύγκρουση με τη Μυρσίνη και τον Δούκα, που θα τα έχουν βρει με τον Ακύλα;

«Με τη Μυρσίνη και τον Δούκα είναι σαφώς σε αντιπαράθεση, καθώς ο θάνατος του Μιλτιάδη προκλήθηκε από την επιχείρηση εκκαθάρισης που διέταξε η Μυρσίγη. Η Βιολέτα είναι ένα σύμβολο. Είναι όντως παράδειγμα προς μίμηση, για το θάρρος της γνώμης της, για τη δύναμη της ψυχής της, για την αλήθεια της».

Φέτος βλέπουμε και μια αλλαγή στην εμφάνιση της Βιολέτας. Πώς προέκυψε αυτό; Θέλατε να δώσετε μια άλλη διάσταση στην προσωπικότητά της;

«Όταν ένας άνθρωπος περνάει τόσο μεγάλες δυσκολίες, κάποια στιγμή, αν δεν ξεπεράσει τον εαυτό δεν τα βγάζει πέρα, Οπότε αυτή η υπέρβαση μπορεί να γεννήσει και έναν καινούριο άνθρωπο. Αυτό σκέφτηκα και θέλησα να δώσω στη Βιολέτα εσωτερικά και εξωτερικά μια άλλη διάσταση, για να έχει και μεγαλύτερο ενδιαφέρον και για μένα αλλά και για τους τηλεθεατές. Υποκριτικά εννοώ».

Πώς θα θέλατε να δείτε τη Βιολέτα να εξελίσσεται; Μπορεί να τη δούμε να βρίσκει και πάλι τον έρωτα;

«Δεν νομίζω ότι είναι η ώρα της Βιολέτας να ερωτευτεί και να φτιάξει τη ζωή της. Μάλλον περισσότερο μου φαίνεται ότι είναι η ώρα να αποδώσει δικαιοσύνη και να τιμήσει τη μνήμη του νεκρού άντρα της. Το λέω βέβαια χωρίς να ξέρω τι σκέφτονται οι σεναριογράφοι…»

Διαβάστε Επίσης  Η γη της ελιάς, 46: η Άννα εκβιάζει τον Δημήτρη για να απαλλαγεί από το παιδί που περιμένει

Είναι η Βιολέτα ένα πρότυπο για όλες τις γυναίκες; Να διεκδικούν τον έρωτα και την αγάπη, να μην το βάζουν κάτω, να μην υποτάσσονται στους άντρες;

«Το θέμα δεν είναι η υποταγή. Η Βιολέτα είναι πάντα αφοσιωμένη στη σχέση της και στον άνθρωπό της και αυτό πρέπει να κάνει μια γυναίκα: να αφοσιώνεται και να παραδίδεται στον άντρα της! Αυτός είναι ο ρόλος της. Αλλά δυστυχώς δεν πέφτεις πάντα σε καλά χέρια».

Τελευταία στην Ελλάδα είδαμε πολλές γυναίκες να δολοφονούνται από τους συντρόφους τους. Πού πιστεύετε ότι οφείλεται αυτό;

«Πιστεύω ότι η “τρέλα” που ζούμε τα τελευταία χρόνια, η καραντίνα, η κλεισούρα και όλη αυτή η αποσταθεροποίηση, είναι ο λόγος που έχουν αυξηθεί η εγκληματικότητα, η τρέλα, η ψυχασθένεια, οι αυτοκτονίες… Ο κόσμος έχει δοκιμαστεί πολύ και κάποιοι δεν άντεξαν. Η ζωή που ζούμε δεν είναι φυσιολογική, οπότε είναι επόμενο να βλέπουμε και τέτοια φαινόμενα να έχουν αυξηθεί».

Το θέατρο πέρασε πολύ δύσκολα με την πανδημία. Πώς είναι η επόμενη μέρα;

«Όλα δείχνουν ότι για το θέατρο έχουν αποκατασταθεί τα πράγματα. Τουλάχιστον μέχρι στιγμής, έστω και με περιοριστικά μέτρα. Το θέατρο μας τρέφει, και εμάς τους ηθοποιούς αλλά ακόμα περισσότερο τους θεατές. Δεν μπορεί να λείπει το θέατρο από τη ζωή μας».

ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ

Η Θεοφανία Παπαθωμά συμμετέχει φέτος στην παράσταση «Κάποτε στον Βόσπορο» του Άκη Δήμου, που ανεβαίνει στο θέατρο «Βεάκη» σε σκηνοθεσία Σοφίας Σπυράτου. Είναι μια μουσικοχορευτική παράσταση με κεντρικό θέμα τον ελληνισμό στην Κωνσταντινούπολη του 1954, λίγο πριν από τους διωγμούς των Ελλήνων, «Υποδύομαι τη Μαριάνθη, μια αρτίστα τραγουδίστρια της οπερέτας. Έχει μια κόρη με έναν παντρεμένο άντρα, η γυναίκα του οποίου δεν της επιτρέπει να βλέπει το παιδί. Αυτό είναι το δράμα της ηρωίδας. Χαίρομαι που βρίσκομαι σε αυτό το έργο, με εκλεκτούς συναδέλφους. Είναι μια πολύ ωραία παράσταση, που την πήγαμε περιοδεία όλο το καλοκαίρι και ο κόσμος την αγάπησε πολύ».

Αφήστε μια απάντηση